Egyik napon fel-alá sétálgatok a sorok között, mikor megláttam. Először csak gondolkodtam, só és ecet? Hmm? Érdekes lehet, nem baj egy próbát megér. K9zben összefutottam a haverommal, aki rögtön kiszúrta a kocsimban. Salt and vinegar, ááá, ez szörnyű! Nem hiszek neked akkor is kipróbálom.

Az esti film alatt be is toltam az egészet és nekem bejött. Csak először volt kissé szokatalan, de az első zacskó után, nem lehet letenni.

És a múltkor véletlenül a sarki kisboltban, összetalálkozott a tekintetünk a salt and pickeld-del. Hmm, még durvább és még savanyúbb és még töményebb íz. Egyszerűen remek, már csak azt remélem, hogy ez nem csak egy limited edition  akció volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://ptcml.blog.hu/api/trackback/id/tr451656024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása